МО ВЧИТЕЛІВ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ




Слуховий кабінет Новомиргородської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів повністю відповідає вимогам центру розвитку методичної і наукової думки, його по праву можна назвати творчою лабораторією, де є все необхідне і для початкуючого вчителя, і для досвідченого: педагогічна, науково-методична література, література з актуальних проблем корекційної роботи, методичні журнали, газети, схеми, рекомендації з різних проблем діяльності вчителя, розробки уроків та занять, позакласних заходів і т.д. Матеріалу нагромаджено дуже багато, але працювати в ньому легко. Все чітко систематизовано, є методичні каталоги. Стенди і куточки оформлені тематично: “Зерна педагогічного досвіду“, “Навчання мови, як засобу спілкування“,“Твоя майстерність“,“Вчимося,думаємо, виховуємо“,“Навчання повинно бути цікавим,“Сучасний урок,яким йому бути“,“Дитина зі світу тиші“(на допомогу батькам нечуючої дитини)та інші. Кабінет укомплектовано спеціальною звукопідсилюючою апаратурою колективного та індивідуального користування,комп’ютерним слухомовленнєвим тренажером “Живий звук“з програмами:“Учись говорити звуки“,“Абетка“, “Сходинки“,“Адаптація –Лого“,“Від А до Я“ та іншими. Систематично оформляються методичні рекомендації для різних категорій вчителів,проводяться методичні оперативки, випускаються методичні б’юлетені з питань реабілітації дітей з вадами слуху.


Індивідуальна тематика для самоосвіти

Прізвище, імя,
по-батькові
Індивідуальна тема для самоосвіти
1
Яриш С.А.
Організація роботи з розвитку слухового сприймання та формування вимови у дітей з вадами слуху

2
Ткаченко Т.А.
Підготовчі артикуляційні вправи до постановки звуків

3
Шуригіна О.М.
Розвиток пізнавальної діяльності під час корекційних занять

4
Ошурко О.В.
Сучасні технології в корекційній роботі з дітьми з вадами слуху

5
Брижіцька М.К.
Формування усного мовлення шляхом використання інноваційних та традиційних методів навчання на корекційно-розвиткових заняття

6
Бестаченко О.В.
Використання ІКТ в корекційній роботі з дітьми, що мають комплексні порушення

7
Корчоха Т.М.
Розвиток слухо-зоро-тактильного сприймання мовлення молодших школярів поєднанням інноваційних та традиційних форм і методів роботи

8
Бажановська Н.М.
Розвиток усного та писемного мовлення учнів з порушеннями слуху

9
Бутенко А.О.
Традиційні та інноваційні форми роботи у формуванні усного мовлення у дітей з порушеннями слуху

10
Барченкова О.Ф.
Збагачення усного мовлення дітей з порушеннями слуху

11
Дементій С.М.
Диференціація завдань як одна із форм інтерактивного навчання

12
Зубріцька І.В.
Розвиток комунікативних навичок під час корекційно-розвиткових занять

13
Ошурко О.М.
Організація навчання осмисленому читанню дітей, які мають порушення слуху, в умовах спеціальної школи-інтернату

14
Щербина С.С.
Шляхи подолання мовних вад
15
Подолян І.К.
Позиції голосних та приголосних звуків. Автоматизація звуків у вимові відповідно до положення в позиції

16
Степанова Ю.І.
Розвиток мовленнєвих компетентностей учнів у ході корекційно-розвиткових занять

17
Тарасенко К.О.
Розвиток комунікативних здібностей молодших школярів під час корекційно-розвиткових занять

Немає коментарів:

Дописати коментар